Gebruik van collectebonnen

Naast het geven van een gift in contanten, kunt u ook gebruik maken van collectebonnen.

Hoe komt u aan collectebonnen?

De collectebonnen zijn verkrijgbaar bij de koster in de hal bij de ingang van de kerk. U kunt hier een envelop vragen en daarop u bestelling invullen en het benodigde geld bijvoegen. De volgende week liggen de collectebonnen vervolgens voor u klaar.

De volgende soorten collectebonnen zijn verkrijgbaar:

• Oranje bonnen  van € 0,75 per bon/ 20 stuks €15,00 per kaart
  • Groene bonnen van €1,25 per bon/  20 stuks €25,00 per kaart
  • Blauwe bonnen van €1,50 per bon/  20 stuks €30,00 per kaart
  • Witte bonnen    van €2,25 per bon / 20 stuks €45,00 per kaart

Het totaalbedrag kunt u contant (in de envelop) voldoen óf via internetbankieren. U kunt daarvoor het geld overmaken op het rekeningnummer van onze kerkrentmeesters: NL 54RABO 03402 04 273 o.v.v. 'Collectebonnen'.

De aankoop van de collectebonnen kunt u ook als gift aangeven bij uw jaarlijkse belastingaangifte.

Vervolgens kunt u tijdens de collecten in de erediensten de collectebonnen gebruiken. Er wordt onder andere gecollecteerd voor de Diaconie, Kerkbeheer en Pastoraat.